Hacıbektaş Anadolu Lisesi tarafından düzenlenen yıl sonu sergisi, şiir ve müzik dinletisi programı yoğun katılımla gerçekleştirildi.
Etkinlik kapsamında öğrencilerin yıl boyunca hazırladığı çalışmalar sergilenirken, şiir dinletileri ve müzik performansları da katılımcılarla buluştu. Programa öğretmenler, öğrenciler, veliler ve davetliler ilgi gösterdi.
Düzenlenen etkinlikte öğrencilerin sanatsal ve kültürel alanlardaki çalışmalarının sergilenmesi, katılımcılar tarafından ilgiyle takip edildi. Yıl boyunca verilen emeğin ürünü olan eserler ziyaretçilerden beğeni topladı.
Hacıbektaş Belediye Başkanı Ali Kaim de etkinliğe ilişkin yaptığı paylaşımda, "Hacıbektaş Anadolu Lisesi tarafından düzenlenen yıl sonu sergi, şiir ve müzik dinletisi etkinliği büyük bir coşku ve katılımla gerçekleşti. Emeği geçen tüm öğretmenlerimizi, öğrencilerimizi ve katkı sunan herkesi kutluyor, başarılarının devamını diliyoruz." ifadelerini kullandı.
Program, öğrencilerin hazırladığı eserlerin ziyaret edilmesi ve etkinliklerin tamamlanmasının ardından sona erdi.















