Hayat Boyu Öğrenme Haftası etkinlikleri kapsamında Hacıbektaş Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü tarafından hazırlanan 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Yıl Sonu Sergisi düzenlenen törenle açıldı.
Hacıbektaş Kültür Merkezi'nde gerçekleştirilen serginin açılışına Hacıbektaş Kaymakamı Özlem Doğan, Hacıbektaş Belediye Başkanı Ali Kaim, kursiyerler, öğretmenler ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Açılışın ardından protokol üyeleri sergiyi gezerek kursiyerlerin yıl boyunca hazırladığı el emeği göz nuru çalışmaları inceledi. Farklı branşlarda hazırlanan eserler ziyaretçilerden ilgi görürken, kursiyerler de çalışmalarına ilişkin bilgi verdi.